Tarptautiniuose mokymuose Švedijoje – neįkainojama patirtis

Kurybinio_verslo_taure_1

Organizatorių archyvo nuotr.

Spalio 9-12 dienomis Švedijoje esančiame Munktell mokslo parke vyko tarptautinė mokymų stovykla, kurioje susitiko „Kūrybinio verslo taurės” konkurso finalininkai iš Danijos, Suomijos, Švedijos, Estijos, Latvijos ir Lietuvos. Intensyvių mokymų metu buvo ruošiamasi konkurso finalui, kuris lapkričio mėnesį vyks Danijos sostinėje Kopenhagoje.

„Baltic-Nordic Innovation Bootcamp” stovykla buvo skirta suvienyti Baltijos ir Skandinavijos komandas ir pasiruošti konkurso „Kūrybinio verslo taurė” finalui, kuris jau po gero mėnesio vyks Kopenhagoje. Dalyviai analizavo kūno kalbą, darė įvairius pratimus, susijusius su iškalbos menu, mokėsi, kaip įtaigiai ir aiškiai išdėstyti savo mintis per trumpą laiką, kaip teisingai naudoti socialinę mediją, taip pat dalyvavo susitikimuose su verslo atstovais, kurie konsultavo apie investicijų paiešką, tinkamiausius verslo plėtros, marketingo modelius.

Iš Lietuvos mokymų stovykloje dalyvavo dvi komandos – nacionalinio konkurso „Kūrybinio verslo taurė” nugalėtojas, paspirtuką „Pigeon” sukūręs Ignas Survila su kolega Vincentu Marbe ir kompanijos „ANCHOVY” įkūrėja Giedrė Kosė ir Victoria Diaz.

Pasak Igno Survilos, mokymuose įdomiausia buvo susipažinti su kitų šalių atstovais ir jų idėjomis, pasidalinti patyrimais apie kliūtis bei problemas, su kuriomis susiduriama kuriant jauną verslą. „Labai naudinga yra išgirsti kitų startuolių patirtis, nes praktiškai visos problemos yra labai panašios, tik produktai ar paslaugos skiriasi. O susipažinęs su kitų šalių startuoliais, pamačiau, kad dauguma jų jau turi dideles kompanijas ir investuotojus, pavyzdžiui, švedų nacionalinis laimėtojas startuolis, žaidimų kūrimo platforma „CodaRica”, savo užnugaryje turi kompanijos „Disney” investicijas ir pagalbą. Taip pat daugelis startuolių turi suformavę komandas, kurias sudaro nuo 6 iki 12 žmonių. Taigi išgirdus ir pamačius visus kitus startuolius, buvo gana baisu pristatinėti savo idėją investuotojams, o kur dar faktas, kad visuose mokymuose aš buvau jauniausias žmogus!” – įspūdžiais dalinosi Lietuvos nacionalinio konkurso nugalėtojas Ignas.

Anot Giedrės Kosės, vertingiausia stovykloje buvo galimybė pristatyti savo idėją kitiems verslininkams bei verslo ekspertams, išgirsti jų nuomonę, patarimus, klausimus. „Ši patirtis įkvėpė pergalvoti keletą verslo aspektų, kurie prisidės prie efektyvesnio „ANCHOVY” vystymo ateityje, o kartu buvo labai įdomu išgirsti, kokius startuolius vysto kitos šalys, neformaliai pabendrauti ir net rasti bendrų idėjų, kurios ateityje gali peraugti į bendradarbiavimą”, – džiaugėsi „ANCHOVY” įkūrėja Giedrė.

„Kūrybinio verslo taurės” konkursas kūrybinių industrijų antreprenerių pasaulio čempionatu vadinamas ne tik dėl gausaus dalyvių skaičiaus, įspūdingo prizinio fondo, bet ir specialios programos, kurioje dalyviai seminaruose bei kūrybinėse dirbtuvėse turi galimybes pristatyti savo verslo idėjas ir užmegzti naudingų kontaktų su potencialiais investuotojais. Pernai tarp konkurso dalyvių pirmą kartą pasirodė ir Lietuva. Mūsų šaliai atstovavo dizaino studija „March”, o rezultatas pranoko visus lūkesčius – lietuviai pateko tarp šešiolikos geriausių pasaulyje.

Daugiau informacijos apie konkursą galima rasti adresu www.kurybinioverslotaure.lt
“Facebook”: www.facebook.com/CreativeBusinessCupLithuania?ref=hl

Apie Nacionalinę kūrybinių ir kultūrinių industrijų asociaciją

Nacionalinė kūrybinių ir kultūrinių industrijų asociacija bendrai veiklai jungia įvairių kūrybinių industrijų atstovus, tarp kurių – reklama, architektūra, amatai, dizainas, mada, kinas, video- ir fotografija, pramogų industrijos, muzika, leidyba, programinė įranga, kompiuterių žaidimai, vaizduojamasis menas ir kt. 2008 metais įkurta asociacija vienija daugiau nei pusšimtį narių. Asociacijai bendradarbiaujant su nacionalinėmis ir tarptautinėmis organizacijomis, ES institucijomis siekiama skatinti kūrybines veiklas Lietuvoje, kad šios ir toliau sudarytų ženklią nacionalinės ekonomikos dalį.

Leave a Reply