Klaipėdos jaunimo teatras pristatys premjerą „BŪTI ALISA“
Prancūzų teatro aktorius ir režisierius Didier Girauldon kartu su Klaipėdos jaunimo teatru pristato premjerą – draminį spektaklį „Būti Alisa“ pagal kultinio Lewis Carroll kūrinio „Alisa Stebuklų šalyje“ motyvus. Premjera kovo 16 dieną 19 val. Kultūros fabrike, Klaipėdoje. Balansuojant ant ribos tarp tikrovės ir vaizduotės, spektaklio žiūrovai turės galimybę išvysti naują fantastiško Alisos sapno pasaulio formą. Su Alisa iš Stebuklų šalies viena ar kita forma esame susidūrę visi – žymusis matematiko, logikos profesoriaus Lewis Carroll kūrinys „Alisa Stebuklų šalyje“ per 160 gyvavimo metų įgavo pačias įvairiausias formas. Alisos istoriją pasakojo miuziklai, šiuolaikinės operos, spektakliai, filmai ir baleto pastatymai. Vaikiško sapno atpasakojimas šiame kūrinyje tampa dėmesį prikaustančiu, į fantazijų pasaulį nukeliančiu mitu, kurio simboliai prasmingai atsiskleidžia visų kartų atstovams. Režisierius D. Girauldon sako, kad spektaklio „Būti Alisa“ tikslas nėra tapti tik dar viena nauja visame pasaulyje žinomos istorijos versija teatro scenoje. Dramaturginį spektaklio „Būti Alisa“ pagrindą sudarys L. Carroll kūrinių „Alisa Stebuklų šalyje“, „Alisa Veidrodžio karalystėje“ ir „Snarko medžioklė“ ištraukos, autoriaus laiškų fragmentai, poetiniai ir filosofiniai tekstai.„Kiekviena scena ir personažas, kiekvienas scenoje ištartas žodis atveria duris į paslapčių ir magijos pasaulį. Džiaugsmingame chaose, judančioje įdomybių skrynelėje, aktoriai, tarsi menininkai dirbtuvėse, priims sapnų persmelktos Alisos visatos iššūkius ir nuolatines metamorfozes“, – apie spektaklį pasakoja režisierius D. Girauldon. Režisierius Didier Girauldon yra teatro ir operos režisierius, aktorius, prodiuseris ir pedagogas, daugiau nei du dešimtmečius dalyvaujantis tarptautiniuose projektuose Prancūzijoje, Anglijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose, Ukrainoje, Čekijoje, Italijoje, Danijoje, Švedijoje, Šveicarijoje, Škotijoje ir Kanadoje. Kaip daugiadisciplininis menininkas jis tyrinėja kolektyvinę kūrybą, daugiausia dėmesio skirdamas judesio, teksto ir ritmiškumo dinamikai. Klaipėdos jaunimo teatro informacija |