'08
Moteriškas požiūris

Piešinys tampa vėl vertinamas. Tikras, nesumeluotas rankos virpesys – vis labiau pageidaujamas. Meno procesą – galima stebėti. Kur? Kada?

Kovo 7 d.  Klaipėdos kultūrų komunikacijų centre (Daržų 10/ Bažnyčių 4) buvo atidaryta dailininkės Neringos Krivičienės tapybos ir piešinių paroda „MOTERIŠKAS POŽIŪRIS“.

Moteriškas požiūris į kūną ir jo vizualumą. Menininkės kūrybos moto – kūno kalba, todėl parodos ekspozicijoje - išimtinai figūrinio žanro kūriniai.

Likus kelioms dienoms iki parodos atidarymo, t.y. kovo 5, 6 ir 7 d., visi užsukę į Klaipėdos kultūrų komunikacijų centro galeriją  turėjo progą stebėti gyvai aktus piešiančią parodos autorę bei jai pozuojantį modelį.

Temperamentingu, staigiu judesiu, aštrių spalvų sąskambiu pasižymintys Neringos darbai - tipiškas ekspresionizmo pavyzdys. N. Krivičienės kūryboje pastebimas, taip vadinamos „lūžio kartos“ (XX a. aštuntas dešimtmetis) kūrybinių tradicijų tęsinys: grubus, dinamiškas štrichas ir potėpis, realios kasdienybės įtampa. Erotizmas, drama, iššūkis.

Klaipėdos kultūrų komunikacijų centras tęsia sėkmingai pradėtą diskusijų ciklą, skirtą šiuolaikinio meno bei kultūros reiškinių analizei. Kovo 7 d. po N.Krivičienės parodos atidarymo, vyko pokalbis - paskaita su VDA piešimo katedros dėstytoju Žygimantu Augustinu. Diskusijos tema - TAPYBA ≠ VAIZDAS. Kuo skiriasi vaizdas matomas televizoriaus ekrane, nuotraukoje ir tradiciniame tapybos kūrinyje? Kur gali slypėti tapybos prasmingumas XXI-ame amžiuje? Tradicinėmis ir skaitmeninėmis technologijomis kuriamo vaizdo ypatumai.

 

Atgal Komentarai