Rezidentūra
Informacija / Dezinformacija

-----------------------------------------------------------------------------------------------
KKC suteikė unikalią galimybę menininkui ir žiūrovui tapti pasaulinio informacinės komunikacijos srauto dalimi. Du mėnesius ekspozicija buvo nuolatos papildoma naujais kūriniais iš viso pasaulio. Menininkai norintys dalyvauti projekte, buvo kviečiami siųsti savo kūrinius paštu, KKKC adresu. Technikos neribojamos. Formatas – ne mažiau 10x15 ir ne daugiau už A4. Mail arto parodai pasibaigus, buvo atrinktos trys užsienio ir Lietuvos autorių poros kurioms buvo pasiūlyta surengti bendras parodas (2005m.).

Mail arto parodos trukmės metu: Žiūrovai buvo kviečiami užeiti į galeriją, parašyti komentarus atvirlaiškiuose, komentuoti jau esamus komentarus, papildyti/apipavidalinti juos panaudojant įvairias meno formas, ir siųsti atgaliniu, KKKC adresu.
Taip pat buvo laukiame norintieji sukurti mail arto kūrinį ir dalyvauti meno projektuose užsienyje.

-----------------------------------------------------------------------------------------------


D A L Y V I A I :
Specialus svečias - Ryosuke Cohen / Japonija.
Keuchi Nakamura / Japonija
Antonio Gpmez, Valdor / Ispanija.
Jelica Obodjan, Rora ir Dob Kemperelic / Serbija.
Pascal Lenor / Prancūzija.
Bernhard Zilling, Sigismund Urban / Vokietija.
De Decker Geert / Belgija.
A1/Anglija.
Ruggero Maggi, Anna Boschi / Italija.
P. W. Kaufmann / Šveicarija.
Ever Arts / Olandija.
David Stone, Oskar Yeats, Jim Leftwich, John M. Bennett, John Held Jr / JAV
Jaime Dosan, Ananda Nahu / Brazilija
Bill Thomson / Kanada
Miglė Datkūnaitė, Naglis R. Baltušnikas, Gytis Skudžinskas, Artūras Maksimilianas, Marius Skudžinskas, Arvydas Pakalka / Lietuva
Clemente Padin / Urugvajus
Barry Edgar Pilcher /Airija
Mail art (pašto, laiško, komunikacijos menas) kryptis susiformavo apie 1962-us metus Niu Jorke, kai menininkas Ray Johnson įkūrė “New York CorresponDance School”. Pašto menas glaudžiai susijęs su dadaizmo ir fliuksus judėjimais, kurie panašiu metu formavosi ir klestėjo panašioje terpėje. Skirtingai nuo pastarųjų Mail art iki pat šių laikų išlaikė savo prigimtines ir fundamentalias savybes – savireguliaciją, kooperaciją, komunikaciją ir misticizmą. Pagrindine Mail art aktualizavimosi visais laikais savybe galėtume laikyti bendražmonišką troškimą komunikuoti. Kintant techninėms sąlygoms, Mail art įgauna naujų formų, kaip antai fax art, e-mail art ir kitokių atmainų. Tačiau kita vertus, tai visada vitališkas keitimasis informacija (piešiniais, fotografijomis, koliažais, tekstais ir t.t.), pabrėžtinai demonstruojant nepriklausomybę ir neišskiriant autoritetų ar autsaiderių. Mail art kūriniai išplinta po visą pasaulį ir praktiškai visuomet adresatą pasiekia bent kiek kitokie, nei jie išsiunčiami. Klasikiniais Mail art’o formatais galime laikyti atvirlaiškį ir voką, paprastai tai eskiziški grafiniai eksperimentai, keliaudami oficialiu paštu jie pasipildo oficialiais atributais: adresais, pašto ženklais ir oficialiais antspaudais. Šiandien mail art’o dalimi laikomos ir kitos meninės praktikos, pasitelkiančios paštą kaip tarpininką (ypač dažnai artist stamp, copy art, visual poetry, artist book ir t.t.).

Atgal Komentarai